Selvebetjening
- blanketter og indberetning

Her kan du indberette til vandforsyning og hente forskellige blanketter

Gode råd i forbindelse med klargøring af materiale til revisor:​

  • Er det nødvendigt at have en kontant kassebeholdning ? Ja - hvis man driver en detailforretning eller anden virksomhed med daglige indbetalinger. I alle andre tilfælde - nej!
  • Hvis der er en kassebeholdning, skal der udarbejdes en daglig kasseafstemning. Afstemningen sættes ind i bilagsmappen, skal forefindes i manuelt ført kassekladde eller i den elektronisk førte kassekladde.
  • Kontante betalinger - bilag er tydeligt påført, at de er betalt kontant.
  • Anskaf et ringbind, hvor du sætter alle bilag ind. Det første bilag sidder nederst og nye sættes ”ovenpå”.
  • Brug én bankkonto - lad alle transaktioner foregå her. Bankudtoget kan bruges i forbindelse med bogføringen. Arkiveres i bilagsmappen.
  • Der mangler ingen bilag, alt er identificeret på bankudtoget.
  • Ved indbetalinger, gebyrer og renter - udfyld et blåt udgiftsbilag eller et rødt indtægtsbilag. På samme måde registreres private posteringer. Disse bør begrænses mest muligt, overfør hellere ét fast beløb pr. måned. Så er der ikke så mange småposteringer at holde styr på.

Kontakt

"Hvis du har spørgsmål eller mangler hjælp, så er du velkommen til at kontakte os her."

​Nordskov Revision ApS

​Hovedgade 41, 4050 Skibby

Tlf.: 47 52 98 45 / E-mail: lone@nordskov.dk

​CVR: 30348184